Obchodní podmínky | Concept – chytře vymyšleno pro život

Nejčastější dotazy

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen a musí být ve stavu vhodném k dalšímu prodeji. Vrácení, vč. objednání přepravy můžete vyřídit zde, prostřednictvím interaktivního formuláře. Nebo se u nás zastavte osobně.
https://www.my-concept.cz/zarucni-podminky.htm

Jak mám zadat reklamaci?

V případě, že některý z našich výrobků nefunguje, můžete se obrátit na naše klientské centrum na telefonním čísle 465 471 400, stavit se osobně [odkaz na google maps] a nebo nám napište email na servis@my-concept.cz.

Při reklamaci je nutno zboží řádně očistit a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při jeho případné přepravě do servisního střediska, není-li zboží předáváno osobně [odkaz na google maps]. Pro uplatnění záruky je zapotřebí prokázat nákup zboží na e-shopu (objednávka, faktura atp.).

V případě, že zakoupíte hygienické zboží (tj. kartáček na zuby nebo ústní sprchu a podobně – vždy označeno na faktuře) nevzniká nárok na vrácení, pokud obal jeví známky otevření nebo porušení.

Co znamená dostupnost ‘‘Více než měsíc‘‘?

Pokud u nějakého z našich produktů vidíte uvedenou dostupnost ‘‘více než měsíc‘‘, je potřeba počítat s delší dodací lhůtou, v některých případech je datum naskladnění neznámé, ale o změnách dostupnosti Vás budeme vždy informovat.

Jak provedu změnu ve své objednávce?

V takovém případě je potřeba kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400, nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz a změnu provedeme.

Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?

V takovém případě je potřeba kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400, nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz a objednávku zrušíme. V případě, že objednávka byla zaplacená předem, připravte si i číslo účtu, na který Vám máme peníze zaslat.

Dorazilo mi nekompletní / jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?

Pokud se Vám stalo, že dorazilo jiné a nebo nekompletní zboží, než jste objednával/a, můžete využít našeho interaktivního formuláře na odkaze níže, případně můžete kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400 a nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz.
https://www.my-concept.cz/zarucni-podminky.htm

Dorazilo mi poškozené zboží. Jak to řešit?

V takovém případě je potřeba kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400, nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz a situaci s Vámi vyřešíme.

Dá se odložit odeslání objednávky?

Pokud potřebujete z nějakého důvodu objednávku odeslat později, napište nám to prosím do poznámky při objednávání.

Lze uplatnit více slevových kódu na jednu objednávku?

Akce a slevové kódy nelze kombinovat. Doporučujeme si také vždy pročíst podmínky dané akce.