AKCE: Ke kuchyňskému robotu druhá mísa zdarma a až 40% slevy na další produkty. Nakupujte u nás
Nejčastější dotazy
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být
produkt nijak poškozen a musí být ve stavu vhodném k dalšímu prodeji. Vrácení, vč. objednání přepravy
můžete vyřídit
zde, prostřednictvím interaktivního
formuláře. Nebo se u nás zastavte osobně.
https://www.my-concept.cz/zarucni-podminky.htm
Jak mám zadat reklamaci?
V případě, že některý z našich výrobků nefunguje, můžete se obrátit na naše klientské centrum na telefonním čísle 465 471 400, stavit se osobně [odkaz na google maps] a nebo nám napište email na servis@my-concept.cz.
Při reklamaci je nutno zboží řádně očistit a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při jeho případné přepravě do servisního střediska, není-li zboží předáváno osobně [odkaz na google maps]. Pro uplatnění záruky je zapotřebí prokázat nákup zboží na e-shopu (objednávka, faktura atp.).
V případě, že zakoupíte hygienické zboží (tj. kartáček na zuby nebo ústní sprchu a podobně – vždy označeno na faktuře) nevzniká nárok na vrácení, pokud obal jeví známky otevření nebo porušení.
Co znamená dostupnost ‘‘Více než měsíc‘‘?
Pokud u nějakého z našich produktů vidíte uvedenou dostupnost ‘‘více než měsíc‘‘, je potřeba počítat s delší dodací lhůtou, v některých případech je datum naskladnění neznámé, ale o změnách dostupnosti Vás budeme vždy informovat.
Jak provedu změnu ve své objednávce?
V takovém případě je potřeba kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400, nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz a změnu provedeme.
Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?
V takovém případě je potřeba kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400, nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz a objednávku zrušíme. V případě, že objednávka byla zaplacená předem, připravte si i číslo účtu, na který Vám máme peníze zaslat.
Dorazilo mi nekompletní / jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?
Pokud se Vám stalo, že dorazilo jiné a nebo nekompletní zboží, než jste objednával/a, můžete využít
našeho interaktivního formuláře na odkaze níže, případně můžete kontaktovat naše klientské centrum na
čísle
465 471 400 a nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz.
https://www.my-concept.cz/zarucni-podminky.htm
Dorazilo mi poškozené zboží. Jak to řešit?
V takovém případě je potřeba kontaktovat naše klientské centrum na čísle 465 471 400, nebo nám napište email na eshop@my-concept.cz a situaci s Vámi vyřešíme.
Dá se odložit odeslání objednávky?
Pokud potřebujete z nějakého důvodu objednávku odeslat později, napište nám to prosím do poznámky při objednávání.
Lze uplatnit více slevových kódu na jednu objednávku?
Akce a slevové kódy nelze kombinovat. Doporučujeme si také vždy pročíst podmínky dané akce.