K objednávce nad 1500 Kč obdržíte dárek, doprava od 500 Kč zdarma

Způsoby doručení | Concept – chytře vymyšleno pro život

Osobní odběr

Je možný na adrese společnosti Jindřich Valenta - Concept, Vysokomýtská 1800, Choceň na obchodním oddělení v přízemí budovy, a to v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hodin (po předchozí domluvě lze i po 15:30). Při osobním odběru je možné platit v hotovosti nebo platební kartou.
Doporučujeme zboží nejdříve objednat přes náš e-shop nebo telefonicky. Po přijetí objednávky Vás budeme informovat (e-mailem / telefonicky) o možnosti vyzvednutí zboží. Prosíme, vždy vyčkejte na výzvu k osobnímu odběru.

Doručení na adresu

Přepravní služby PPL a TopTrans doručují zboží k Vám domů následující pracovní den od expedice z našeho skladu. Pokud Vás přepravce nezastihne na uvedené adrese, domluví s Vámi náhradní termín a čas předání zboží. Pokud nejste v pracovních hodinách na uvedené adrese, doporučujeme uvádět adresu do zaměstnání nebo k sousedům apod.

PPL kurýrní služby pro zásilky do 35 kg Přepravní služba TopTrans pro objemné zásilky

Po odeslání zboží obdržíte e-mail (uveďte v objednávce) se jménem přepravce (PPL nebo TopTrans) a číslem balíčku. Přesnější informace o zásilce můžete sledovat on-line na stránkách přepravce. Stačí zadat číslo balíčku do příslušné kolonky.

RHENUS Home Delivery


Rhenus Home Delivery

Dodání objemného zboží (vestavné a volně spotřebiče - odsavače, lednice, trouby atp.) až do bytu. Služba je poskytována po celé České republice*. Svoz z našeho skladu je prováděn 2x týdně, následně je zákazník přepravcem kontaktován a je domluven přesný termín dodání, který Vám vyhovuje.
» Přehled informací zde

Služba zahrnuje:

  • Dodání spotřebiče až k Vám domů
  • Výnos, vybalení a umístění spotřebiče
  • Odvoz obalového materiálu
  • Ekologická likvidace starého spotřebiče - dle předchozí domluvy*

Od 15.000 Kč vč. DPH doručení Home Delivery ZDARMA.
Do 15.000 Kč vč. DPH je zpoplatněno částkou 499 Kč.
Doručení přepravou Rhenus se vztahuje pouze na objednávky, které obsahují alespoň 1ks zboží s hmotností >15kg.
Lze použít jen pro vestavné a volně stojící spotřebiče. V případě spotřebičů - volně stojící myčky nebo pračky/sušičky obsahuje služba i zapojení spotřebičů. Neobsahuje instalaci spotřebičů do kuchyňské linky (vestavné spotřebiče).
Doba dodání se pohybuje v rámci cca 3-10 dnů. Platba při převzetí (dobírka) je možná pouze v hotovosti.
Poskytovatel služby je společnost Rhenus Logistics.
*Spotřebič musí být připraven pro odvoz, musí být odpojený od přívodu vody/elektřiny a musí být volně k dispozici bez další demontáže. Spotřebič nesmí obsahovat vodu.

Doprava zdarma

Objednáte-li si u nás zboží za více než 500 Kč* vč. DPH, dopravíme Vám ho po celé České republice ZDARMA. Při zvolení služby Rhenus Home Delivery je dopravné nad 15.000 Kč vč. DPH zdarma.

*Platí jen pro MO zákazníky bez přiřazeného slevového ceníku.

Ceník dopravy (nad 500 Kč zdarma pro MOC)

PPL TopTrans
Váha Cena s DPH Cena s DPH
0-5 kg 99 Kč 349 Kč

5-20 kg 115 Kč
20-30 kg 175 Kč
30 kg+ TopTrans

Další informace

Expedice zboží

Pokud Vaše objednávka obsahuje více položek, z toho jsou některé objemnější (velké spotřebiče např. ledničky, varné desky, digestoře atp.), může být dodání rozděleno do více balíků. Velké spotřebiče jsou expedovány z jiného skladu přepravní službou TopTrans. Vždy hradíte jen částku, která je v objednávce. Součet dobírek více balíků (pokud není hrazeno předem) odpovídá celkové ceně, kterou jste potvrdili při vytvoření objednávky.
Zboží v objednávce musí být vždy kompletní, aby bylo předáno k expedici. Pokud máte zájem odeslat zboží zvlášť a nečekat na naskladnění chybějícího zboží, kontaktujte nás.
V případě, že povaha zásilky nedovoluje zboží zaslat pomocí vybraného přepravce, vyhrazujeme si právo na změnu. Naše zásilky tedy může doručovat PPL / TopTrans.
Jestliže máte jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat na infolince 465 471 400 nebo emailem.

Informace k převzetí zásilky

Při převzetí zásilky od přepravce se přesvědčte, zda není zboží mechanicky poškozeno a zda odpovídá Vaší objednávce. V případě, že zjistíte mechanické poškození zásilky nebo další nesrovnalosti, odmítněte ji převzít nebo sepište s řidičem reklamační protokol a nechte si ho řidičem potvrdit. Pokud dopravce nebude mít prostor čekat, až zboží překontrolujete, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou - např. mechanické poškození obalu. Případné poškození zásilky způsobené přepravou je nutné reklamovat v okamžiku převzetí přímo u dopravce - na pozdější reklamace nelze brát zřetel (netýká se záručních vad, na které se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta).

Doručení do zahraničí

Potřebujete-li doručit zboží do zahraničí, kontaktujte nás prosím, probereme s Vámi možnosti individuální zahraniční přepravy.


[nahoru]

K provozování našeho webu www.my-concept.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...